قیمت انواع پشتی

خرید قیمت انواع پشتی های ماشینی با رویه پشتی فرش و یونولیت فشرده درجه یک به صورت عمده ارسال به تمام شهر های ایران

مواد داخل پشتی ها ازچیست؟ مزایای پشتی ماشینی جدید چیست؟

پشتی از وسایل و ملزوماتی است که از دیر باز در هر خانه ایی وجود داشته و برای راحتی از ان استفاده می نموده اند پشتی ها امروزه  هم  با انواع طرح هایی که دارد همچنان مورد استفاده خانواده ها در منازلشان می باشد.

قیمت انواع پشتی

جنس مواد داخل پشتی

جنس مواد به کار رفته در پشتی های جدید از یونولیت فشرده یا همان فوم می باشد که این یونولیت ها دارای درجه بندی می باشد که هرچه فشردگی یونولیت ها بیشتر باشد از دوام و سختی بیشتری  برخوردار و از درجه بندی بالاتری برخوردار می باشد.

ابعاد و مدل های یونولیت به دو حالت مکعب تخت و مکعب قوس دار بوده که معمولا در ابعاد۵۰×۱۰۰سانتی متر تولید می شود که در صورت سفارش در اندازه های مختلفی نیز تولید میشود.

قیمت انواع پشتی

یونولیت های قوس دار کاربرد بیشتری داشته و بیشتر مشتریان از ان استفاده می نمایند چرا که اولا پشتی با ان فرم بهتری خواهد دارد و همچنین رویه های پشتی در ان نمایی بهتر خواهند داشت و دیگر اینکه تکیه دادن به انها در این حالت بهتر و راحتر می باشد .

 

مزایای یونولیت در پشتی های جدید

از مزایای استفاده از این یونولیت ها این است که وزن نسبتا سبکتری نسبت به مدل پرزی ان دارد و حمل ان راحتر خواهد بود.

قیمت انواع پشتی

یونولیت ها از دوام خوبی برخوردار میباشند ولی خصوصیتی که باز پشتی های جدید دارد این است که در حال اگر بر اثر ضربه ایی یو نولیت اسیب ببیند به راحتی و با قیمت مناسبی تعویض خواهد شد.

یونولیت های فشرده تر با درجه یک نسبت به یونولیت شبیه ان از قیمت بیشتری برخوردار بوده ولی به واسطه دوامی که دارد برای خرید باصرفه تر خواهد بود

 

قیمت انواع پشتی

 

برای دریافت قیمت انواع پشتی ماشینی جدید به صورت عمده و مشاوره قبل از خرید با ما تماس بگیرید.

مطالب بیشتر

شماره تماس

وحیدرضا کاظمی:09138701534

09360383929

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.