خرید پشتی فرش

خرید پشتی های سنتی جدید در اندازه های متنوع با جنس رویه پشتی بر گرفته از جنس و نقشه های متنوع فرشهای کاشان ارسال به تمام شهرهای ایران

 

پشتی سنتی ۱۴

پشتی های سنتی جدید

پشتی سنتی یکی از ملزومات اصلی جهت خانواده‌ها است که دوست دارند خانه هایشان را به سبک سنتی طراحی نمایند. کما اینکه پشتی سنتی یکی از اسباب منازل در قدیم بوده و همیشه این حس  سنتی بودن را در میان مردم داشته.
در جایی که پشتی های جدید امروزی با طرح ها و نقشه های الگو گرفته از فرش های ماشینی تنوع و زیبایی خاصی را به خانه ها می‌دهد.

تفاوت پشتی های سنتی جدید با مدلهای قدیمی

اما ببینیم چه تفاوتی بین پشتی های قدیمی و پشتی های جدید وجود دارد.
یکی از معایب پشتی های سنتی قدیم وزن سنگین آنها به واسطه مواد به کار رفته در آن بود که بیشتر از پشم و پنبه بود و این باعث اشکال در جابه‌جایی در آن می‌شد و یا اگر کثیف می‌شد شستن و تمیز کردن آن معضلی دیگر بود.
ولی امروزه با بکار بردن روش های جدید مثل یونیت فشرده به جای پنبه یا پشم این پشتی ها بسیار سبک بوده و بواسطه همین به راحتی قابل حمل بوده و در صورت کثیف شدن رویه آن راجدا کرده و به راحتی شسته شده دوباره می توانند از ان استفاده نمایند.
به واسطه  این مزایا و و قابلیت هااست که امروزه کماکان پشتی های جدیدجایگاه خود را در بین مردم حفظ نموده و از  استقبال خوبی برقرار است.

 

      پشتی سنتی ۱۵

مطالب بیشتر

برای خرید پشتی های جدید در طرحهای متنوع از کارخانجات شهر کاشان با ماتماس بگیرید.

وحیدرضا کاظمی  09138701534–09380363929

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.