رویه پشتی فرش

پشتی فرش ها با رویه های زیبای فرش از بارزترین خصیصه های پشتی ها می باشد که امروزه بسیار در خانه ها مصرف می شود رویه پشتی فرش یکی از تولیدات کارخانه های فرش کاشان می باشد که از رونق خوبی نیز برخوردار بوده است.

امروزه در کارخانه های شهر کاشان و یا در نمایشگاه فرش 700 شانه 6 متری یکی از محصولات فروش این نمایشگاه ها پشتی و یا رویه های پشتی است که با طرح های مختلف ومتنوع به چشم می خورد.

 

رویه پشتی فرش

فروش رویه های پشتی 700و1200شانه

فروش این محصولات به صورت عمده و یکی از بازه های اقتصادی برای کارافرینان و فروشندگان حوزه فرش شده که جایگاه خوبی بین مردم پیدا نموده است.بهترین نمونه های این رویه ها با کیفیت پشتی700،1000،1200شانه توسط این تولید کنندگان تولید می شود.

رویه های پشتی که با طرح های متنوعی تولید می شود جهت کارگاه های تولید پشتی در نقاط مختلف و مخصوصا نقاط مرزی کشور فرستاده می شود. کشور های همسایه یکی از خریداران اصلی این رویه های فرش می باشند که مقدار قابل توجهی از انها به ان کشور ها صادر می شود.

تولید انبوه رویه فرش

تولید کنندگان پشتی جهت کاهش هزینه ارسال پشتی رویه های پشتی را به صورت عمده از کارخانه داران و یا عمده فرشان این محصول را خریده و با ایجاد کارگاه در شهر خود پشتی ها را تولید و برای شهر خود و یا شهر های اطراف عرضه می نمایند.

 

رویه پشتی فرش

 

معمولا بیشترین مصرف رویه های پشتی در ابعاد 50*100 سانتی متر بوده وابعاد دیگر این رویه به مانند 50*80 به عنوان پادری های فانتزی استفاده می شود.

عرضه مستقیم رویه پشتی

این رویه ها در طرح هایی شبیه فرش 12 متری دستباف ماشینی تولید می شود که باعث زیبایی هرچه بیشتر خانه ها می شود.

فروش عمده رویه پشتی فرش در فروشگاه های اینترنتی ما با طرح های زیبای فرش کاشان برای مشتریان و علاقه مندان در تمام نقاط کشور عرضه می گردد.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.