فروش عمده گلیم فرش

گلیم فرش هااز ان دسته از محصولاتی است که به عنوان عمده و انبوه تولید شده و به روانه بازار می شود فروش عمده گلیم فرش های ماشینی در فروشگاه های اینترنتی ما با قیمتی مناسب به  مشتریان عزیز عرضه می شود.

بیشتر طرح گلیم فرش ها به مانند طرح های خشتی و و یا شکل های هندسی بوده که از مدل های سنتی اقتباس گرفته است این طرح ها که در گلیم های سنتی به وفور یافت می شود هنر بافندگان عشایر بوده که به طور ذهنی وبا کمک از خیال خود انها را در بافته های خود به کار می برده اند.

 

قیمت های متنوع گلیم فرش

گلیم فرش با توجه به عوامل متعددی در بازار قیمت گذاری می شود که از ان می توان به عوامل زیر اشاره نمود:

  • رنگ بندی :تعداد رنگ از دو تا هشت رنگ و نوع رنگ که متناسب با بعضی از رنگها قیمت انها متفاوت می باشد.
  • جنس الیاف: الیاف پلی استر ، بی سی اف و اکرلیک در گلیم بافته می شود که بهترین نوع الیاف از الیاف اکرلیک بوده که قیمت بالاتری  خواهد داشت
  • سایز گلیم فرش:  در سایز های دو تا دوازده متر بافته می شود. گلیم فرش های با سایز بالاتر از قیمت بیشتری برخوردار می باشد.
  • شانه و تراکم:  در در طرح 700و600شانه وتراکم های مختلف تولید می شود که هرچه تراکم بالاتر باشد قیمت نیز بالاتر خواهد بود.

 

 

فروش ویژه گلیم فرشهای ماشینی

گلیم فرش ها که از صادرات خوبی هم روبرو می باشد فروش بالایی داشته و جایگاه خوبی بین خانواده ها پیدا نموده کیفیت های این محصولات به طور چشم گیری با دستگاه های جدید و مدرنی که به بازار اماده بسیار ارتقا پیدا نموده است .

 

برای تهیه بهترین گلیم فرش ها در ابعاد و کیفیت های مختلف می توانید با همراهی سایت های ما از فروش عمده گلیم فرش و قیمت  و طرح های ان اگاهی پیدا نمایید.

 

فروش عمده گلیم فرش

مدیریت فروش

وحید رضا کاظمی

09138701534

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.