قیمت انواع گبه در بازار

گبه ها از اثار به جامانده از دوران کهن می باشند که که دارای ارزش و قدمت دیرینه ایی است که امروزه برای حفظ این اثار زمان و هزینه ها صرف می شود امروزه با توجه به تمایل مردم به طرح های سنتی این محصول چه به صورت دست بافت وسنتی وچه به صورت ماشینی ان بازار خوبی پیدا نموده است برای سفارش وتهیه انواع این محصول با مراجعه به سایت های تجاری ما از قیمت انواع گبه در بازار با قیمت های مناسب اگاهی پیدا نمایید.

 

گبه فرش های سنتی

گبه های دست بافت  نشانه قومی وتاریخی دارد که عشایر مختلف با توجه به رسوم وادابی که داشته اند طرح ها را بعضا متناسب با این رسوم پیاده می نموده اند.

به عنوان مثال طرح های گل و گیاه و نقش های حیوانات وستارگان در بافت های عشایر لر و بختیاری مکرر به چشم می خورد.

این گبه ها که  از مرغوب ترین پشم و با رنگ های طبیعی بافتته می شود دار های بافت انها را به صورت افقی یا عمودی وبه صورت متحرک درست می کرده اند که به راحتی بتوانند در جابجایی ان  برای هنگامه کوچ حمل نمایند

مزیت بافت های طبیعی در این است که حس زندگی و ارامش را به ادمی می دهد این بافته اگرچه با طرح هایی از نقش ساده و بی الایش بهره می گیرد. ولی از جذابیت و زیبایی خاصی همراه بوده وانگار روح طبیت در ان ها دمیده شده است.

 

 

فروش بی نظیر گبه فرش

گبه های ماشینی تولید کارخانه های فرش و گبه کاشان اما به نوعی دیگر چشم نوازی می کند این تولید ات با بکار گیری از هنر و ذوق طراحان با توسط ماشین الات مدرن وبا توجه به مدل های سنتی سبک جدیدی را در این تولیدات خلق نموده اند که مورد پسند مردم و مشتریان شده است.

مجموعه گروه تجاری ما با در نظر گرفتن این میل و علاقه مردم با ارتباط با شرکت های معتبر تولید فرش و گبه کاشان بهترین وزیبا ترین این گبه های ماشینی را با طرح های سنتی و مدرن برای علاقه مندان به این طرح های زیبا فراهم اورده است.

 

قیمت انواع گبه در بازار

 

جهت سفارش و اطلاع از قیمت انواع گبه در بازار با طرح ها و مدل های متنوع با ما تماس داشته باشید.

شماره تماس:

وحیدرضا کاظمی

09138701534

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.