قیمت انواع گلیم و گبه

گلیم و گبه فرش یکی از انواع زیر اندازهایی هستند که طرفداران بی شماری نه تنها در ایران، بلکه در سراسر کشورمان دارند و سایت ما تمام سعی خود را به کار برده است تا بهترین و مناسب ترین قیمت انواع گلیم و گبه فرش 6 متری کاشان ماشینی را در اختیار شما قرار دهد.

گبه و گلیم هر دو از هنرهای اصیل ایرانی هستند و در میان مردمان این سرزمین و سایر کشورهای جهان از طرفداران بسیار زیادی برخوردار هستند.

قیمت انواع گلیم و گبه

 

گبه به صورت فرش بافته می شود، اما ابعاد آن کوچک تر و پرز های آن بزرگ تر است و طرح و نقش خاصی ندارد و معمولاً بر مبنای ذهن هنرمند و آن چه در ذهن او می گذرد بافته می شود که اغلب این نقش ها در نوع خود بی نظیر و منحصر به فرد هستند و به همین دلیل است که گبه ها شبیه همدیگر نیستند.

و اما گلیم نیز نوعی زیر انداز است و به نوعی فرش 6 متری وزرا محسوب می شود، اما هیچ پرزی ندارد و معمولا تارهای گلیم از پنبه، پشم و نخ ابریشم است و پود آن از نخ های پشمی و کرک و ابریشم های رنگی بافته می شود.

 

فروش شگفت انگیز گلیم و گبه فرش

 

گبه هایی که در این سایت به فروش می رسند از بهترین و عالی ترین کیفیت تهیه شده اند و برای شما عزیزان آماده شده است.

از زمان های قدیم زمانی که انسان های اولیه به شکار می رفتند، از پوست حیوانات به عنوان زیر انداز استفاده می کردند و آرام آرام اولین گلیم ها و گبه ها به وجود آمد.

 

تولید کننده مستقیم گلیم و گبه فرش

 

گلیم با چه دستگاه هایی بافته می شود؟

  • گلیم ساده باف
  • گلیم چرخی باف
  • جاجیم باف
  • گلیم سوزنی

 

قیمت عمده گلیم و گبه فرش

 

بافت گلیم از زمان های قدیم و در فلات ایران رواج بسیار زیادی داشته است و مردمان اولیه با استفاده از موی بز و پشم آن اقدام به بافت گلیم و گبه می نمودند و این دو هنر از دیر باز تاکنون رواج داشته است و دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد.

 

 

جهت اطلاع از قیمت انواع گلیم و گبه فرش های ماشینی با طرح های زیبای سنتی و جدید با ما در تماس باشید.

tarhbastan@gmail.com

شماره تماس:

وحیدرضا کاظمی

09138701534

09380363929

 

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.