خرید گبه و گلیم

خرید گبه و گلیم فرش ماشینی با طرح ونقشه های متنوع و منحصر به فرد به صورت عمده وجزء از کارخانه های مطرح کاشان و اران و بیدگل ارسال به تمام شهرها ایران

گبه وگلیم فرش مناسب را از کجا تهیه نماییم؟تفاوت گبه وگلیم فرش چیست ؟

خرید گبه وگلیم

 

گبه و گلیم فرش ماشینی

گبه و گلیم فرشهای ماشینی از جمله محصولات کارخانجات فرش بوده که به واسطه قیمت مناسب تر آنها نسبت به فرش های ماشینی از استقبال خوبی برخوردار بوده است در حالی که طرح های زیبا و متنوع این محصول بر بازار پر مصرف آن تاثیر زیادی داشته است.
دستگاههای بافندگی گبه و گلیم فرش نسبت به فرش ماشینی ارزان تر می باشد نوع الیاف به کار برده در بافت گلیم  از بی سی اف و در گبه ماشینی بی سی اف هیت ست می باشد.

گبه فرش همچون فرش های ماشینی دارای خواب بوده و طول خواب ان  تا یک سانتی متر در هر رج  می رسد.
ولی گلیم فرش ها تنها از تار و پود تشکیل می‌شود معمولا شانه و تراکم آن نیز نسبت به گبه کمتر است که بین حدود ۳۲۰ الی ۳۵۰ و تراکم آن نیز بین ۶۸۰ تا ۷۵۰ متغیر است به همین واسطه گلیم فرش از وزن کمتری برخوردار می باشد.
در حالی که گبه دارای شانه ۳۰۰ تا ۵۰۰ بوده و تراکم آن نیز تا حدود ۱۰۰۰ می باشد به همین واسطه گبه فرش ها از لطافت و نرمی بیشتری برخورد بوده و قیمت آن تقریباً به ازای هر متر دو برابر گلیم فرش می باشد

مدلهای تولید گبه وگلیم

معمولاً گلیم و گبه فرش را به صورت های مختلف  متری و رولی ،کناره و پادری تولید می کنند  که مصرف بسیار زیادی در بازار دارد. ابعاد آنها شامل۲×۳ و ۲.۵×۳.۵  بوده و به صورت متری و رولی نیز در اندازه‌های عرض نیم متر تا سه متر و طول ۲۵ تا ۳۲ متر تولید می شود.

خرید گبه وگلیم

 

 

خرید گبه و گلیم فرش ماشینی مناسب را می توانید از شهر کاشان قطب بازار گبه وگلیم فرش از میان طرح ها و مدل های متنوع سفارش دهید.

مطالب بیشتر

جهت اطلاع از قیمتها وخرید گبه و گلیم  فرش مناسب با ما مشورت نمایید.

وحید رضا کاظمی

09138701534،،،09380363929

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.