گلیم فرش های طرح کودک

گلیم فرش های طرح کودک یکی از زیباترین محصولات موجود در سایت ما می باشد. شما با خرید این گلیم فرش های می توانید اتاق کودکان خود را به زیباترین شکل ممکن تزئین نمایید.

گلیم ها یکی از مهم ترین صنایع دستی و سنتی ایران زمین هستند و دارای قدمتی هزاران ساله هستند. در واقع گلیم های زیبایی که امروزه مشاهده می کنید از میان قرن ها و اعصار بسیار زیادی عبور کرده اند و در تمام طول تاریخ دوام آورده اند، تا توانسته اند در دنیای مدرن امروزه نیز جایگاه خود را حفظ کنند و از طرفداران زیادی برخوردار باشند.
گلیم ها در میان مردم روستایی و عشایر ایران، هنوز هم به عنوان زیراندازهایی زیبا و اصیل استفاده می شوند، اما در زندگی شهری و دنیای مدرن، بیشتر به آن ها به چشم یک اثر سنتی و هنر دستی نگاه می شود و در هر دو حالت گلیم ارزش خود را دارد.

فروش شگفت انگیز گلیم فرش های طرح کودک

یکی از محبوب ترین گلیم ها، گلیم های بلوچ هستند. به علت این که بلوچ ها همیشه در طبیعت حضور دارند و با آن درگیر هستند، نقش هایی که در طبیعت می بینند و در ذهن آن ها نقش می بندد و همچنین آمال و آرزوهای خود را در گلیم های بلوچ می بافند و به جهان و جهانیان انعکاس می دهند.
گلیم های بلوچی دارای رنگ های قهوه ای، قرمز، شتری و آبی سیر هستند؛ البته گاهی اوقات نیز گلیم های بلوچ از رنگ های روشن بافته می شوند. اما نه تنها گلیم های بلوچ، بلکه تمام گلیم های بافته شده در سراسر ایران، دارای زیبایی و جلوه ی خاصی هستند و در نوع خود بی نظیرند.

گلیم فرش های طرح کودک

عرضه انواع گلیم فرش های طرح کودک

ابزار مورد نیاز برای بافت گلیم

  • دار
  • نخ چله
  • پشم
  • نقشه

گلیم فرش های طرح کودک

قطب فروش گلیم فرش های طرح کودک

اگر شما نیز می خواهید اتاق کودک خود را به زیباترین شکل ممکن تزئین کنید و در آن از گلیم فرش 6 متری نایین  استفاده کنید، می توانید از فروشگاه اینترنتی ما دیدن فرمایید.
ما تلاش کرده ایم تا بهترین و زیباترین گلیم فرش دستباف سیرجان طرح کودک را به شما عزیزان ارائه دهیم. گلیم های موجود در سایت ما از بهترین و عالی ترین جنس ها تهیه شده اند و برای شما عزیزان آماده شده اند.
برای خرید انواع گلیم فرش با همکاران ما در این سایت تماس بگیرید و طرح گلیم فرش مورد نظر خود را سفارش دهید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.